ČT1 - Lokomotiva v národních barvách
Praha – Měsíc před začátkem fotbalového mistrovství Evropy nasadily České dráhy na trase z Prahy do Varšavy lokomotivu v českých národních barvách. Jedná se o lokomotivu řady 380, tedy o nejrychlejší stroj, jaký mají České dráhy k dispozici. V červnu doveze do Vratislavi českou reprezentaci, pak poslouží i tuzemským fanouškům.ODKAZ
iDNES - Vlakem na Euro. Jak se lokomotiva oblékla do českých barev
Fotbalové míče, tradiční dvouocasý lev a k tomu velký nápis "Vlakem na EURO", to vše vyvedené v české trikoloře. Tahle lokomotiva se mezi ostatními rozhodně neztratí. Ani nesmí, hrdě totiž poveze české fotbalové reprezentanty na mistrovství Evropy do polské Vratislavi.
Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/jak-vznikal-polep-vlaku-pro-ceske-fotbalisty-fnp-/euro-2012.aspx?c=A120507_123229_fot_reprez_vlODKAZ
STRATEGIE - Vizuální komunikace a digitální tisk - prosinec 2011
FANTAZII SE MEZE NEKLADOU - Retailové ale též i gastronomické podniky se už pomalu učí, že je třeba mít vlastní tvář. S tím souvisí především komunikace směrem ke klientům, jejíž součástí je i logo, navigace, web, ale též třeba fasáda nebo interiér podniku. Jak by měla vypadat vizuální komunikace, jsme se zeptali Martina Richtera, jednatele ze společnosti Spyron.STÁHNOUT
STRATEGIE - Reklamní polepy - červen 2011
REKLAMNÍ POLEPY ZVÝŠÍ PŘI PRODEJI CENU AUT -
Lokální polep je levnější než celopolep. To si asi myslí
většina lidí. Opak je ale pravdou. Celopolepy zvyšují zůstatkovou cenu vozu, a proto je ekonomicky výhodné s nimi počítat, říká Petr Císař, výkonný ředitel společnosti Spyron, specialisty na polepy aut. STÁHNOUT